26 januari 2008

Födelsedag/Birthday



Efter att ha letat efter Kid Silk Haze garn att beställa här i Holland beslutate jag mig för att köpa detta någon annanstans eftersom portokostnaderna van hälften av vad garnet kostade plus att jag inte hittade något annat jag ville köpa i de affärerna. Hittade Cucumberpatch på nätet och beställde samtidigt med Kid Silk också 10 nystan Jaeger Extra Fine Merino Chunky till extrapris och en härva Araucaunia Ranch Solid sockgarn. Alltihop kom med posten igår på min 30 födelsedag. Ikväll ska jag och min pojkvän och hans föräldrar ut och äta på en av de 5 bästa restaurangerna i Holland. Hoppas att min omlotttröja blir klar så att jag kan vara extra snygg.

After searching for the Kid Sil Haze here in the Netherlands I decided to order it form abroad because the postage here was half that of the cost of the yarn, and I did not find anything else in these shops that I wanted to buy. Found Cucumberpatch on the internet and except for the Kid Silk I also ordered 10 balls of Jaeger Extra Fine Merino Chunky at a discount price an one ball of Araucaunia Ranch Solid sock yarn. Everything came yesterday, on my 30th birthday. Tonight me, my boyfriend and his parents will celebrate this and go and eat in one of the top 5 restaurants in the Netherlands. I hope my wrap cardigan will be ready so I will look extra pretty tonight!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen :-)Och hoppas att ni får det trevligt.

Vilka härliga garner.

Kid Silk Haze finns fraktfritt från Jannette's Rare Yarns på Ebay.

Ha det bra.

Anonym sa...

grattis i efterskott, hoppas du hade en trevlig kväll
Annicka

Eva i Halmstad sa...

Grattis i efterskott.
Ha de gott.
Eva.