10 juli 2011

Det här håller mig sysselsatt








Först ut mitt nya hus. Vi håller på för fullt att renovera. För en del grejer har vi hyrt in folk, men målar gör vi själva. Idag har jag målat fönster och dörrkarmar med lackfärg. Mycket roligare än att rolla väggar!

I torsdag tog jag examen från en masterstudie som jag har följt se denaste två åren. Skönt att jag äntligen blev klar, det är ganska tufft att jobba och plugga samtidigt. De fina blommorna fick jag av mina collegor.

Jag stickar fortfarande, håller på med en Buckwheat i naturfärgat sockgarn från Knitpicks. Tycker jättemycket om modellen, passar perfekt som en lite varmare tröja på svala sommarkvällar.

1 kommentar:

Anna sa...

grattis till examen! förstår att det är jobbigt att jobba o plugga samtidigt, det räcker mer än väl att bara plugga tycker jag. iaf om man ska hinna med något mer än jobba/plugga om dagarna.