28 oktober 2009

Pinwheel Sweater




För ett tag sedan började jag fanatiskt att sticka på en Pinwheel sweater, men när jag komt till armarna slogs takten av. Jag tycker verkligen inte om att sticka armar på strumstickor, måste skaffa mig mer korta runstickor tror jag. Tycker mycket om koftan men var lite osäker på det svarta på ryggen. Funderade på att sticka en svart kant runt hela koftan eller absluta ärmarna med svart. Efter lite provande hit och dit beslutade jag mig för att inte göra något extra med svart. Min pojkvän sa igår att han tyckte den ser ut som en matta. Idag hade jag på mig koftan på jobbet och två av mina collegor tyckte att den var jättefin i alla fall!
Garn: Garnstudios Karisma
Stickor: 5 mm

2 kommentarer:

Bluewhiskey sa...

Strunta i pojkvännen och lyssna på arbetskamraterna :)
Klart den är fin!

Monica Hansen sa...

Den var fin!