18 december 2010

Livet är härligt


I onsdags klarade jag min sista tenta på en masterutbildning som jag följer.
Idag har jag handlat de sista julklapparna så nu är jag faktiskt klar.
Jag jobbar bara två dagar till, sedan har jag drygt 1,5 veckas semester.
På onsdag åker jag hem till Sverige för att fira jul (hoppas att snöovädret inte ställer till det, igår var nästan alle flyg inställda i Amsterdam).
Mina Pomatomus sockor har äntligen blivit fotade, så nu kan de värma mina fötter. Är stickade i Regia Silk som är ett favoritgarn.
Ska nu njuta av en helg utan måsten, jag tror jag ska sitta på soffan och titta på TV eller lyssna på ljudbok och naturligtvis STICKA.
Denna veckan har jag inget nytt UFO utan jag stickar vidare på förra veckans UFO. Mönstret till tunikan kommer från Garnstudio.