28 augusti 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Nystat och tar en paus i arbetet för att svara. Kul att det finns någon som läser min blogg.

Fem saker att göra idag:
Jobba lite till så att allt inte är ett kaos innan jag går på 4 veckors semester
Fundera på vilka stickningar och böcker jag ska ta med mig på semestern
Packa resväskan
Sticka klart en tröja (egentligen behöver jag bara sy i tre knappar)
Grafta ihop tårna på en stickning.

Vad jag gjorde för 10 år sedan:
Då var jag 20 och ganska nybliven student i Uppsala. Bodde i en fantastisk korridor i Flogsta och pluggade farmaci och festade.

Ställen jag bott på:
Lidköping
Källby
Uppsala
Wurzburg
's-Hertogenbosch

Saker jag skulle göra om jag blir billionär:
Kan inte tänka på så många saker, betala tillbaka studielånet och betala av lägenheten, ge mina föräldrar pengar så att de inte skulle behöva jobba längre.

Nä, nu måste jag fortsätta jobba om jag vill komma hem idag!

1 kommentar:

bara Lova sa...

Jag läser att du också har förstått det här med grafting. Det är nog bara jag kvar då..