27 december 2007

Jag har varit snäll och tomten också!



För i julklapp fick jag massor av roliga saker. Först ut fyra stickböcker. Det är Designstickat av Jytte Slente, the Best of Interweave Knits, Sticka romantiskt, modernt och kvinnligt av Lena Holme Samsoe och Knitting Never Felt Better av Nicky Epstein. Recension kommer när jag har haft tid att kolla lite närmare i böckerna.



Så här snygga nystan kan jag nysta med min nya garnnystare och garnvinda!

Fick dessutom ett Denise Interchangeble Knitting Set och en härva Aracuania Nature Wool, tyvärr i fel färg men jag får väl hitta på något annat med dig.

Fick även lite andra icke stickrelaterade saker såsom ett träningskort till en yogastudio, parfym, lite hudvårdsprodukter och några vanliga läsböcker. Känner mig jätteglad och nöjd med alla fina presenter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga julklappar! :-)

Det är lyxigt med garnvinda och garnnystare! :-)

Ha en trevlig nyårshelg!

Unknown sa...

Snälla hjälp mig att hitta en garnnystare. Var kan man köpa en sådan. Brukar låna av en vän som inte vet var hon fått den ifrån. Heter Brother. Made in Japan. Men finns säkert av annan tillverkning.