7 mars 2009

Härlig helg



Igår när jag kom hem frå jobbet stod denna vackra bukett och väntade. Stället där jag jobbar har bliivit ISO certificerade denna veckan, så för att fira detta fick alla medarbetare en bukett blommor. Imorse vakande jag pigg som en mört kvart över sj. Låg kvar i sängen till halv nio, sedan gick jag ut på stan för att handla mat på marknaden. Eftersom vädret var härligt bestämde vi oss för att gå och golfa 9 hål. Pojkvännen duschar nu innan vi ska ut på stan och äta frukost. Sedan ska vi på ett bröllop i eftermiddag. Grannen gifter sig.



Jag har fortsatt att sticka med Regia Silk. Denna gången blev det mitt favoritmönster Monkey. Första sockan är klar och jag har kommit halvvägs med den andra. Bara älskar garnet.

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Vilka fina sockar du gör!