2 juli 2008

Update



Dags för en update. Det var ju ett tag sedan jag skrev här. Orsaken till detta har varit en veckas semester med midsommarfirande i Sverige. På midsommardagen åkte jag och pojkvännen, mamma och pappa, syrran och hennes kille och min lilla systerdotter till Sunne dår vi hade hyrt en stuga. Stugan hade en underbar utsikt mot sjön Rottnen, men tyvärr blev det inga bade eftersom det var dåligt väder hela veckan.

Desto mer tid för stickning och shopping. Efter ett besök i Karlstad på Stick & Sy hade jag detta



3 nystan Safran till ännu en Pippi tröja, lite ljuslila bomullsgarn till en barntröja och knallrosa Vivaldi till okänt project. Tyckte att färgen var så fin att jag inte kunde motstå, sedan var det halva priset också.

I Torsby hittade jag hela två garn/handarbetsaffärer och passade på att köpa lite raggsocksgarn så här i sommarvärmen.

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Du kan göra min variant av kimonotröja i fyra nystan vivaldi:)

Vill du vara med och blogga om deckare i böcker och på tv?

http://deckarebloggen.blogspot.com/