28 maj 2008

Nytt projekt/New project



Istället för att avsluta projekt innan fotbolls EM har jag börjat på ett nytt. Men jag har faktiskt en ursäkt, det är ett linne till min syster. Jag åker till Sverige i midsommar och då hade jag tänkt att den skulle vara klar. Detta är egentligen ingen fotbollsstickning eftersom jag måste titta på mina händer hela tiden eftersom garnet håller på och trasslar sig.

Instead of finishing projects before the football EC I statarted a new one. But I have an excuse, it is a tank for my sister and it has to be ready when I go home to Sweden for midsummer. Anyway, I hope I will finish this knit soon, because I need to look at my hands all the time because of the bobbles in the yarn, so I can watch football when knitting this!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linda! Paketet har kommit fram. Jag hämtade det igår, men jag väntar med att öppna tills jag har skickat ett paket till dig. Det gör jag idag eller i morgon. Jag har haft fullt skå att få ihop passande saker . Jag hoppas du kommer att bli nöjd. Kram Kerstin