14 februari 2008

Lycklig!/Happy!

Nej, Carolyn är inte klar än men jag är lycklig ändå! och det har ingenting att göra med Alla Hjärtans Dag. För att ha råd att köpa garn och för att jag tycker det är kul och för att jag är 30 och måste ha pengar att leva av så har ett jobb. Via mitt jobb så har jag möjlighet att doktorera, och idag fick jag beskedet att min första artikel på avhandligen är accepterad av en tidskrift! JIPPIE!!!

No, Carolyn is not finsihed yet, and my happiness has nothing to do with Valentine's day. In order to be able to buy yarn, and because it is a lot of fun, and because I am 30 and need to have money to live from I have a job. Via my job, I have the possibility to pursue a PhD and today I got a letter saying that my first article for my dissertation has been accepted for publication! I am so HAPPY!

Inga kommentarer: