5 augusti 2007

Tillbaka igen!



Nu är jag tillbaka igen, tillsammans med min famillj. Lägenheten känns ganska liten när man är sex vuxna personer i den. Bröllopet var jätteroligt och vilken tur med vädret de hade, sol hela dagen. Hann ocksa med ett besök på Yll o Tyll. Hade först inte tänkt att köpa så mycket men de hade utförsäljning påAraucania garn. Det blå och gröna bomullsgarnet ska bli en sommartröja. Jag brukar inte passa i grönt men tcket att färgerna passade så bra ihop. De röda ullgarnet har jag inga planer för, men fårgen var så vacker att jag bara var tvungen att köpa det. Det rosa garnet i soft silk ska bli en sjal och de ljusrosa lingarnet ska tillsammans met ett gammalt nysta garn som jag har hemma också bli en sjal. Det garnet jag är mest nöjd med är det svarta garnet från Malabrigo. 100% baby merino ull, så mjukt! Imorgon åker vi till ett hus på de hollänska kusten och jag ska givetvis ta med mig några stickningar.

Inga kommentarer: