4 juni 2008

Mix and match swap



I förrgår och igår fick jag två paket i Stickameras Mix and match Swap. Det första breven innehöll en fint kort, lakrits och jättefina stickmarkörer (syns inte på bilden eftersom jag började att använda dem direkt). I det stora paketet fanns en härva rosa mullbärssilke, undebart glansigt och mjuk. Av garnet skulle jag kunna sticka en Kiri, mönstret fick jag också. Jag fick också en jättefin receptbok, med några smarriga recept i, en kakform i silikon och en massa svenskt godis. Tack så mycket Kerstin, jag är jätteglad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linda! Skönt att paketen kom fram. Tack för paketet jag fick. Jag ska använda av bollarna redan i morgon. Mönstret på tröjan verkar jättespännande och jag ska försöka sticka efter det, men det blir först till hösten. Jag tror att garn från en av mina favoriter www.vikangarn.se ska passa. Silkegarnet är jättefint. Perfekta färger till mig. Många tack. Kram Kerstin